Plugg torsdag

Hej lite tomt här eller vad säger ni?;)..
Just nu sitter jag och dricker min juice som jag brukar till frukosten.
Tog en lång promenad med saffi på morgonen, jätte skönt verkligen.
Borde göra det oftare lixom :O..
Idag vart jag hemma.
Eller alla i min klass blev hemma idag för att våran lärare står på gymnasium mässan torsdag fredag så vi fick hemma uppgifter :D.
Hurra för att få vara hemma:)..
Så både torsdag och fredag blir det lite pluggande så jag har helgen fri :).
Sen å Lördag ska jag stå på gymnasium mässan i älvsjö med saffi ;).
Så kom gärna förbi och hejja till lite , står där 9-1 :).
Sen då jag är klar på mässan ska jag direkt hem och lämna tuss sen ska jag till liljeholmen och fira alex syster:).
Ruuligt bree :D..
Aja här får ni lite ego bilder ni kan nöjja er med :p
Hej lite tomt här eller vad säger ni?;)..
Just nu sitter jag och dricker min juice som jag brukar till frukosten.
Tog en lång promenad med saffi på morgonen, jätte skönt verkligen.
Borde göra det oftare lixom :O..
Idag vart jag hemma.
Eller alla i min klass blev hemma idag för att våran lärare står på gymnasium mässan torsdag fredag så vi fick hemma uppgifter :D.
Hurra för att få vara hemma:)..
Så både torsdag och fredag blir det lite pluggande så jag har helgen fri :).
Sen å Lördag ska jag stå på gymnasium mässan i älvsjö med saffi ;).
Så kom gärna förbi och hejja till lite , står där 9-1 :).
Sen då jag är klar på mässan ska jag direkt hem och lämna tuss sen ska jag till liljeholmen och fira alex syster:).
Ruuligt bree :D..
Aja här får ni lite ego bilder ni kan nöjja er med :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0