Bakis? NEEEEJ!

HAhaha som rubriken lyder så är jag inte alls bakis.
Kanske liiiite men inte så att jag ligger i soffan :P.
Vi var hos min brorsa igår och hans tjej o käkade.
Jätte gott och drinkarna jag dack var sååå goda. 
Sen idag har jag varit med mamma, sara och eva på en girl trip.
Vi åkte till uppsala och handla.
Jag köpte en kaffe burk där man kan ha kaffet i:).
Sen köpte jag två koppar till mig och älsklingen:).
Sen ett ljjus som har lukten kaffe latte tror jag det var, tänkte på alex där ;)..
Nu sitter jag här hemma i lägenheten och tråkar. :(..
Vill ligga i soffan med en stor måltid donken lixom :(.
Men har man inga pengar så har man ju det lixx inte..
Tycker endå jag förtjänar donken :(..
buhu*..
Nej skojjar bara ska lägga mig och se film:)..
Har bärt ut allt skit i förrådet så nu kommer vi faktiskt  in i våran garderob.
JUST FAN MÅSTE SLÄNGA SOPPOR!!!
Hejdå!!..
sliten brud eller?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0