Lördag den 22/10

Hej alla sötisar vad häbnder då?:)
Det är ju lördag så idag måste man ju självklart hitta på någgot roligt:).
Jag hade först och främst tagit det lungt idag men så blev det inte alls.
Det började med att mamma och pappa kom hit och hjälpte oss med att sätta upp gardin stängeroch ny lampa i vardags rummet.
Sen som ett tack fick dem fika med nybakta bullar och nybryggt kaffe ;).
Och ja som sagt trodde jag skulle få en skööön lördag men icke..
Vi ska nämligen till min älskade bror och hans tjej och käka middag.
Mamma och pappa kommer också jääte mysigt jue :D.
Sen efter det kommer micke och ska väl ta en kvälls fika hos oss :)..
Aja..
Bara gilla läget men inte för att det är tråkigt lixx utan bara ibland behöver man bara ta det lungt.
Men men...
Imorgon blir det nog plugg som gäller måste verkligen ligga i nu då det är sista gången i mitt liv som jag kanske går i skolan :P..
Aja..
Kvällens ego bild :)..
Såhär ser jag ut idag, otroligt va? en blommig blus, det kunde ni aldrig tro va? ;)..
Ha en skön lördags kväll alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0