Något nytt...

Känner att jag behöver göra något nytt för en gångs skull..
Jag har börjat photoshoppat bilder :P.
Dock är jag ju inget pro så jag gör inte så mycket med bilderna.
Jag lägger bara mest till lite skarpare skärpa och sedan någon varm nyans eller kall nyans..
Har gjort klart min sista läxa :).
Ska ha möte med min cp lärare och rektorn på tisdag.
Kul... Kanske? :P.
Har även gjort en inköps lista för veckan :).
Och även planerat maten vi ska ha :P.
Förlåt alex xD.. haahhahah
Sen idag har jag även varit hos min näst yngsta brosa för att hans son fyllde 13 idag :).
Grattis Ceddan btw ...
Sen efter fikat där åkte vi hem till min yngsta brorsa och hans tjej..
Hon hade bakat jätte goda bullar *mums*...
Sen nu sitter jag här med en ny städat lägenhet:).
Hihi*..
Aja bjuder på bilder som jag redigerat:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0