Ser tv och myser...

Som rubriken säger så ser jag tv:-).
Jag ser för tillfället family guy.
Älskar det programmet :-D..

Iallafall..

Idag fixade jag alex present.
Plus han fick en tröjja i förskott.
Vi lunchade efter det och sen sa alex att vi skulle åka till rodyk och hämta en sak..
Jag tänkte lixx vad kan det vara eftersom det är hemligt:-(???

Jag fick min ett års present/ födelsedags present i förväg, i påsen låg ett svart xbox 360 :-D... Gissa om jag blev glad or what:-)..

Det enda som saknas är kinnect och lite spel:-).. Hihihi

Älskar alex sååååå mycket<3..

Aja sitter och myser med tuss framför tvn:-)

Imorgon bärcdet av till stureplan med bella;-).. Läs mer om det imorgon..

Kram på er<3 /// Fliiez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0