Update!

Tänkte uppdatera lite om vad jag har gjort dem senaste dagarna:).

I Fredags: Vi eller min pojkvän köpte en ny bil då:) En nissan primera tror jag den heter:).. Jätte fin för att vara en nissan lixx.. Innan det så hade jag handlat lite presenter till min käraste. Han var lite depp över i torsdags men det gick fort över:D. Sen efter allting med bil och det så hänmtade vi upp Rodyk och Bella för att möta upp ett litet gäng i barkaby och titta på race. Men dem skulle ha race vid elva tiden typ i märsta så jag ville hem, var trött och illamående.

I Lördags: Vi gick upp tidigt för att åka till thuns.
Jätte trevligt men jag köpte ingenting.
Ovanligt va? ;)...

Sen på kvällen åkte jag,Alex och Rodyk till märsta för att se lite race. Ballt var det minsann:)..
Ångrar verkligen inte att alex sa nej till att åka hem vid nio tiden. Fan vi hade missat lite saker då:).
Men nästa lördag är det "slut spurten" så då ta vi med kameran och fottar:)..
Plus att mitt löshår blev klart med färgning och klippning. Tycker det blev rätt schysst endå:)...

Söndag: Idag har jag shoppat loss:D.. Eller jag och jag det är mina föräldrar som betalat för mig ;).
Vi åkte till ett ställe i bro och skulle handla lite få saker.. Jag fick med mig en tavla, fyra hårklämmor, två hårband, en dricka, bröd och kycklling köttbullar :), hahahah.. Sen drog vi på barnkalas i Bålsta, ruuligt ruuligt... Nu snart om en kvart ska jag hämta grann ungen för att hon ska på simskolan.

Kommer att få mat vid halv åtta ikväll, buhuu:( Men får ju skylla mig själv som sa ja :P.

Jaja.. Imorgon blir det första dagen på praktiken så det kommer en dagens outfit till det:).
Men jag fottar mina saker så fort jag kommer hem till lägenheten.. Saknar att vara där btw, min mac är där har knappt användt den :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0