Till mitt allt <3

Är han svensk? - Ja det är han :)

Är han i din ålder? - 4 år äldre:)

Är han lång eller kort? - lång <3

Är han omogen eller mogen? - Både och :)

Är han söt, fin eller vacker? - Han är väldigt söt, fin och vacker <3

Är han oskuld? - Det får hoppas att han inte är :P

Är han okysst? - Näää ;)

Är han snäll? - Du kan inte hitta någon mer snäll eller hjälpsammare kille <3

Är han lätt att prata med om allting? - Absolut <3

Är han lätt att skratta med? - Jag skrattar med han varje dag så jag antar ett ja :)

Är han mobbad? - Hahahaha nej han är för snygg för det <3

Är han blyg? -  Det tycker jag inte :)

Är han framåt? - Si :)

Har han någon gång gjort dig riktigt ledsen? - Nej och kommer aldrig göra det:)

Har han gjort dig riktigt glad? - Jaa jag kan inte bli mycket mer lyckligare nu<3.

Om du är ledsen, kan du prata med honom då? - Han finns och har alltid funnits för mig:)

Om du är glad, delar han glädjen med dig då? - Han har inget val :D

Brukar du ofta vara arg på honom? - Kan väl hända någongång men det går över ganska fort :)

Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll? - Nej men vi kramar ofta iallfall:)

Tycker han att du är jobbig ibland? - Det tror jag nog men vi båda kan vara jobbiga så det gör inget :)

Tycker han att du är snäll och rolig? - Ja kanske :P

Har du sovit hos honom någon gång? - Ja varje dag vi bor ju ihop? :)

Har han sovit hos dig någon gång? - Yes =D

Har ni duschat ihop? - U don't wanna know ;)

Brukar du tänka på honom? - Tänker på han dygnet runt<3

Brukar du sakna honom? - Varje dag,timme,minuter<3

Brukar du fälla tårar för honom? - ja

Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara då? -  "Jag älskar dig och det är dig jag vill ge denna ring till som ett bevis på våran kärlek" inte vet jag :P

Och sen till den sista frågan.. vad heter han?- Alexander <3





Kommentarer
Postat av: Alex

Naaw vad du är söt. Jag älskar dig bebis. Grattis på 1år och 5 månaderdagen :) <3<3

2012-04-04 @ 09:18:23
Postat av: Fliiez svar:

Tack själv älskling, du är det bästa som hänt mig <3

2012-04-05 @ 07:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0