Upotagen hela dagen

Hejsan på er:).
Har varit upptagen heeela dagen:).

Har varit med min kompis karin som kom hem från marocko igår:).
Åhh har saknat henne så:D<3..

Vi åkte till centrum för att beställa synundersökning till mig, ska fixa nya glasögon tänkte jag:).
Sen till stationen för bankärende.

Efter detta drog vi till stinsen och titta runt lite, jag hittade massa snyggt på gina som jag ska ha nu till zumban;).
Men någon present till louisa hittade vi inte :(. Däremot hittade jag en present till karin:).

Drog och fika lite sen till sollentuna och sedan hem till mina föräldrar och slappa lite;).

Karin åkte hem och skulle sova så jag,mamma och Alex drog till rusta och shoppa lite:).

Nu blir det kvällsfika och sedan lite hemma mys med Alex;).

Hörs imorgon ;). Tihii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0