Dikt again

Det var sålänge sedan jag skrev ut en dikt och eftersom det är alla hjärtans dag idag så skriver jag en snabbis än:)..

1. Solen skiner.
Jag är dig kär.
Med mitt blotta öga vet jag vem du är.
Känslan är stark och allting ljus.
Stanna hos mig älskling och knäpp upp min blus. ( haha en liten fräckis va ;) )..

2. Jag saknar dig så enormt.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta.
Men det är tungt.
Står och tittar när du ska komma hem.
Tittar upp i skyn och hoppas på det bästa.
Du vet att du för mig är du det allra mesta.


3. Mitt hjärta dunkar just för dig.
Kärleken svider men bara för mig.
Jag vill ha dig här och nu.
Snälla jag ber dig, var bara du.


Tror inte jag kommer på några mer.
Dock är ju dessa inte lika bra.
Men dem duger väl antar jag :)..





Bara jag som har kul åt dessa?
hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0