Färdig

Äntligen färdig med bakningen:).
Hoppas dem blev goda också:p..

Jag gjorde en dubbelsats men det blev fyra plåtar helt. Haha:)..
Men alex lär gilla dem:)..

Jag gjorde min lilla egna knep för detta:).
Jag gjorde vanlig muffins lr om det var cupcakes smet:).
Sen satte jag ugnen på 175 grader för jag ville ha dem stora:).

Jag placerade ut formarna i en muffins plåt:)..
Sen la jag en liten klick vanlig smet i botten så det täckte hela botten sen en stor klick nutella och efter det fyllde jag på med lite smet:).

Och som dekoration valde jag att ta och sila florsocker med choklad smak över:).

Och här bjuder jag på en smaskig bild av mina nygjorda muffins:)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0