Grattis Robin!

Först och främst vill jag bara säga grattis robin på din 21-års dag:).
Min storebror börjar bli vuxen nu *hihihi*..
Dagen har spenderats i stan med manda och nea.
Vi har gått runt och tittat och sedan åkte vi till rådmansgatan för att luncha med alex:).
Efter det drog vi tillbaka till stan och sen gick vi bara och tittade:).
Handlade en present till robin och mamma:).
Sen åkte vi hem vid tre tiden tror jag:P..
Alex skjutsade hem manda och han och jag drog till centrum.
Märkte att då jag manda och nea var inne i stan så hade det gått hål på mina amerika jeans :(.
Har haft jackan på hela tiden så förtår inte hur detta kunde ske?, lixx mina favvisar jue :(.
Så åkte och reklamerade dem.
Fick pengarna tillbsks och köpte en till present till robin och sedan en till manda.
Dock är inte mandas klar ännu:).
Det kommer fler:D.
Men nu väntar jag på att alex ska duscha så vi kan åka och fira min bror idag.
Blir middag hemma hos mamma och pappa:D.
Just ja en sak jag kanske glömde..
Min mormor och mrobror kommer ner idag från sollefteå.
Dock stannar dem bara till söndag men men:P.
Jag har för mycket att göra endå..
Imorgon blir det en hemma dag med städning och packning av lägenhetens prylar helt enkelt:).
Åhh fuck.. Måste påminna alex att vi ska ha möte med dem vi byter med på lördag elelr söndag :O.
Usch hade glömt.
Sen kommer ju besiktningsmannen på tisdag.
Usch detta blir inge bra alls.
Mycket som ska fixas het enkelt:)..
Men jag bjuder på pixx of moi!..
gissa vad jag har köpt?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0