Kvällen

Nu äre kväll och jag och mamma är klara:)..

Vi tog hela köket och sedan badrummet.
Imorgon blir det att kasta dem sista möblerna och sedan hem till alex mamma och syster.

Det enda som är kvar i lägenheten som ska packas är små saker och kläder:).
Börja kännas pirrigt nu:D..

Åhh längtar verkligen tills lördag nästa vecka:D..
Hihi

Vi sitter just nu hos mamma och pappa med eva och stefan:).
Blev bjudna på mat men det var ju vanlig pizza så kunde inte äta:(..

Så jag och alex ska ta en sväng till donken o äta:)..
Eller jag ska han lär väl ta någon fika kanske:p..

Så imorgon lär det ju bli en dålig uppdatering just so u know:3..

Men jag önskar er alla en trevlig kväll:)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0