Mina tankar om...



Mina tankar om Dennis M kommentarer om feta tjejer.

Ja jag vet att detta är tjatigt men jag behöver skriva av mig lite.

Jag kan verkligen inte förstå Dennis problem.
Bara för att låren går ihop betyder det inte att tjejen eller killen är fet.
Men enligt han så klassas det som fet.

Han kanske borde tänka på att vissa av hans läsare kanske har väldigt dåligt självkänsla.
Dem kanske mår jätte dåligt av det.
Det är detsamma om vikten på folk.

Vikten är ingenting man kan se på folk.
Det är siffror som visar på vågen då man väger sig.
En smal person kan väga 70 kg utan att det syns.
Medans en kurvig tjej kan väga 50 utan att det syns.

För att bli accepterad i denna värld måste man inte vara aneroxia smal som dennis kanske påstår.
Va dig själv så ska du se att du blir accepterad.



Dennis verkar vilja att vi ser oss såhär.
Vi ska vara aneroxia smala men se oss feta.
Detta kan ju verkligen inte vara hälsosamt.

Själv så struntar jag i min vikt.
Okej att jag kan väga mig då och då men jag blir inte ledsen om jag har gått värken upp eller ner.
Visst att jag vill gå ner i vikt men jag vet vad jag äter.
Väljer jag sedan att jag vill leva på skräp mat så låt mig.
Bara jag själv mår bra så vad spelar det då för roll?..

Jag är en sån person som inte lyssnar på skitsnack som dennis skriver.
Fast jag kanske är ensam om det eller?..


Kommentarer
Postat av: .

De jag inte fattar e att du skriver hela tiden donken, o massa annat onyttig skit mat, samtidigt som du gnäller på att du vill gå ner i vikt, träna mm

De e så jävla dubbelmoral

Ena sek så e allt med dig fel,vikt,bristningar annat skit

sen skriver du om att man ska vara nöjd med sin kropp, bättre självförtroende

2012-02-15 @ 06:52:36
Postat av: Svar:

Jag tog inte upp om mig nu. Sen så var det där länge sen och det verkar vara du som har problem och inte jag. Mitt råd till dig är att söka upp någon du kan prata med istället för att ta ut illskan på någon du inte ens känner:). Det är inte vad min blogg handlar om!

2012-02-15 @ 10:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0