Zumba

Idag kör vi igen.
Zumba dags ikväll för fan:).
Dock är jag inte helt frisk än men tränade jag i tisdags kan jag fan träna nu:).

Får se om det blir någon middag ikväll?:).
Har lagt mig utan middag sen tisdags.
Dock var jag inge hungrig xD..

Sen har jag bestämt mig att jag ska utnyttja mina tillvaron.
Som om vi blir bjuden på fest lr så ska jag inte tänka negativt utan tvärtom och gå på festen med ett leende:).

Känner att det måste bli en ändring i mitt liv. Så jag börjar med små saker för det är det som gör de mesta:).

Sen imorgon blev jag bjuden på mandas party typ. Jag tänkte tacka nej men med min nya inställning är det klart att jag går:).
Dock kommer jag inte vara med och sjunga men jag följer endå med:).
Dock har jag bara fixat en present till henne:(.

Och har två hundra kvar som ska gå till min tatuering på lördag:).
Men det löser sig:).
Vi har massa pant och mamma och pappa med.
Kom på att hon ska ha 100:- för maten:).

Äh jag fixar det på något sätt:D..

Nu ska jag sätta på en film:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0