1a januari 2012

Godmorgon på er:)..
Hoppas ni hade kul igår:D..

Själv åkte jag och Alex hem till mamma o pappa vid tre fyra tiden:)..
Firade pappa som fyllde år och sedan åt vi lite med dem:)..
*mums*

sen skulle Alex jobba så han skjutsade hem mig till manda:).
Där var även linnea,schneider och linus, sen kom det lite fler:)..

Vi åt och spelade, jätte kul där:)..

Vid halv elva drog jag och Alex till rody och bella:)..
Där var det så jävla kul, aldrig haft så kul förut:)..

Vi kom dit och vi gick mat två ggr..
Vi gick och smällde och firade in det nya året och efter det gick vi in och åt och åt och dansade:).

Tänk att jag fortfarande är mätt:).,

Iallafall..,

Jag och Alex drog hem sen och var hemma runt tre inatt:)..

Ska vila lite innan jag ska hämta tuss<3..

Ha det bra sålänge:)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0