23/1-012

Hejsan på er, ska verkligen försöka uppdatera så mycket jag kan nu :).
Idag var jag tillbaka på Ersta sjukhus igen för att få reda på vad dem fick av gastroskopin.
Svaret på det är INGET!..
Usch blir så ledsen att höra att dem inte hittade något. :(..
Men jag ska få en remiss att prata om gluten och laktosfri mat med..
Sen ska vi se vad som händer, hon vill att jag kanske ska göra om gastroskopin.
Men helst vill man ju inte det :(.
Iallfall.. Nu ska vi inte deppa över det:).
Då jag var klar på ersta sjukhus så åkte jag Manda och Nea till rådmansgatan o mötte upp Alex.
Vi lunchade med honom och sedan drog vi.
Drog till centralen och tittade om vi kunde hitta något.
Dock hittade jag ganska mycket men köpte inget :).
Känner att det är onödigt att köpa nu endå så :)..
Sen åkte vi hem och jag diskade och plockade undan lite.
Tog fram mat för ikväll som jag ska laga:).
Sen så nu letar jag jobb och tråkar typ:)..
Haha*..
Kommer en uppdatering innan jag somnar, promisseeeeeee ;)..
Bjuder på lite knasiga bilder , hahahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0