Barnvakt +träning

Hej hej:).
Nu är jag barnvakt åt F och D..
Dem sitter och ser bolibompa medans jag slänger on ett blogg inlägg:).,

F undrade om jag hade barn. Hon har kännt mig hela sitt liv typ ne men nästan. Hon vet att jag inte har barn. Hahaha

Sen iallafall jag svarade såklart nej.
Då tyckte hon att jag skulle bli gravid och passa henne och D samtidigt xD..
Hahaha barn kan vara roliga ibland:).,

Vid åtta ska dem komma hem till sina barn och då ska jag direkt iväg och dansa:)..

Sen ska jag hem och duscha och efter det blir det att laga mat:).,

Nu snart ska jag kasta upp dem i duschen och sedan blir det natti natti:)..

Bjuder på en bild av min söta hynd, hahaha<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0