Betald och klar

Imorgon smäller det.
Jag och Alex ska göra en sak i uppsala.
Men det är en hemlis tills vidare:).
Kan ju säga såhär att trivs vi så kommer vi åka till uppsala varje tisdag;).
Men som sagt det är en hemlighet än sålänge:).
LOvar ni kommer att få veta så småningom:).
Dem enda som vet är karin som fick en chock och marlene:).
Iallfall..
Jag har nu betalat min order från afrokosmetika:).
Har beställt två produkter därifrån:).
Ena är en kräm som ska ta bort bristningar och ärr:).
Eller ta bort och ta bort men minska och göra dem mer osynliga:).
Sen köpter jag en body lotion som ska vara bra nog den med:).
Jag skulle ha beställt just krämen för bristningar för länge sedan men varför jag inte har gjort det vet jag inte:).
Men det var inte dyrt alls som tur var:).
Hihi*..
Men nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med världens bästa kille 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0