Dåligt väser= dåligt humör

Varför ska det bero på vädret med vårat humör?.

Menar nu som vårat väder är idag så känner man sig inte glad eller så:(..

Men jag har fått upp humöret igen:)..

Jag har inga pengar alls..
Jag fick pengar av pappa insatt på kontot.

Sen åkte dem iväg och jag höll mig på mitt rum och under mitt glas skåp så har jag två luckor med saker i..
Där tittade jag på gammla minnen och har även två burkar där jag brukar lägga pengar i..

Jag hittade nu 200:- , ibland är jag smart:D..
Då jag minst anar det har jag pengar:).,
Jaja, jag väntar på Alex så ska vi handla hårfärg till mig och en present till Rody som fyller ju år imorgon:).,

Skriver mer imorgon ska spendera kvällen med Alex:).,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0