Dryga tisdag

Wow, jag hoppas verkligen inte att dem andra Tisdagar inte blir såhär.
Jag skulle ha Sh men läraren hade inte fixat mina uppgifter.
Så jag ska återkomma nästa vecka.

Så nu får ju jag då sitta och göra lite naturbruk.
Inte för att det gör mig något jag själv tycker om naturbruk även om det kan vara lite jobbigt.
Men uppgiften jag ska fortsätta med är L80 :).

Såå kuuuul... Maybe?.
Haha*..

Och mitt schema är ju inte det roligaste heller.
Slutar 15.50 som senast :(.
Asså seriöst?. Hur gick detta till??.
Hahah*

Nej men nu måste jag arbeta slutar faktiskt 15.20 idag så :P..
Tror jag , hahah.. :)..

Ha det bra alla bajsbarn där ute :D hahah...

 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0