Facebook?

Jag har verkligen fått nog av facebook.
Man har vänner man inte ens känner :S.

Inte för att det är de som är problemet men jag pallar verkligen inte det längre.
Funderar på att stänga ner mitt konto ett tag och bara få vara.
Har ingen lust längre med kompisar som skriver ut deras känslor m.m.
Seriöst ni vet att alla kan se det va?.. Skaffa en dagbok.

Och till mina vänner varför jag inte svarar i mobilen?.
Jag vill inte prata med någon utav er just nu.
Palla inte lyssna på era problem då jag måste ta hand om mina med :).
Ta det inte personligt men jag har ingen ork kvar för någonting.

Nu har jag avaktiverat min fb.
Känns jätte skönt :)..

Hörs senare :)..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0