Hår tips!

Jag fick ett jätte bra hårtips av en kompis kompis.
Jag har förut haft jääättteee tjockt hår, men efter all blondering är det så klart att mitt hår rammlar av lite.
Det är tunnt nu, eller tunnt och tunnt för mig är det tunnt men för andra är det tjockt..
Iallafall..
Jag fick tipset av att köra avokado och olivolja i håret varje dag..
Dock kommer jag bara ta det varje gång jag duschat..
Men jag vet just nu inte om det hjälper.
För henne hjälpte det men så vi får allt se:)..
Jag har min första "inpackning" just nu.
Har lindat in håret i en handduk och ska låta den sitta så i en timme..
Men jag kommer att återkomma för att senare se ett litet bättre resultat:)..
+
Tror ni att det funkar??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0