Onsdag

Idag är det onsdag igen då:).
Idag hade jag lektion så som naturkunskap.
Gjorde mina uppgifter och gick det är så tråkigt :(.

Sen då jag skulle ha svenska så fick jag en hemuppgift för att han inte hade något annat.
Sen fick jag inte gå heller så då var jag tvungen att sitta i nb.
Dem hade lektion i hundar och då man inte får yttra sin åsikt blir man bara arg.
Så jag satt bara tyst :P.

Sen åkte jag hem till mamma och pappa och nu sitter jag här.
Ont i huvudet, yrsel och illamående.
Inget av det där går ihop med varandra asså :(.
Sen ska jag laga mat också fast den sköter sig själv mest.
Men endååå...

:P..
Blä på allting för tillfället...
Hoppas jag bara inte håller på att bli sjuk :(.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0