Onsdag

Usch vad trött jag är idag :(.
Sitter och har precis fyllt i alla däggdjurs släkten och rovdjurs släkten m.m..

Bättere det än att arbete med något annat såfall xD..
Nej men seriöst, tror jag måste skärpa mig mer..

Imorgon blir det att fixa ögonbrynen med mamma och efter kör vi en sväng zumba:).
Karin vill att jag ska börja men har ju som sagt inte råd:P.
Lite tråkigt men kanske bäst så:)..

Snart är det lunch hurray!!..

Sen ska vi jobba ett tag till och sen slutar vi 12.50.
Skööööönt.

Och jag gjorde mat igår, blev sååå gott och det blev massa över som vi ska äta idag:).
Tror jag ska ner på centrum en snabbis idag och titta på kläder igen:).
Får väl se om jag köper något elelr ej :P.

Iallfall..

Här är bilder som beskriver mitt liv lite grann..:)..
Dock inte den första kanske men roliga är dem :D..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0