Övningskört idag!

Hejsa hejsan..
Varför jag inte är i skolan idag är för att min lärare är sjuk.
Och varför gör jag då inte mina läxor?, Jo för att jag är redan klara med dem ;)..

DEN DU!!!

Idag så gjorde Alex frukost till mig :D..
Så låg vi och tittade på film och hade det bara mysigt :)..
Sen så åkte vi hem till mamma och pappa och fikade.

Sen skulle Alex dra och jobba så ni ses vi inte förrens halv tio ikväll:)..
Inte mig emot, visst jag saknar honom men det finns alltid något i lägenheten och göra:)..

Sen så åkte jag och pappa till centrum för att handla.
Efter det åkte vi hem till lägenheten och lämnade mina grejer:).
Sen tog jag det stora steget med min övningskörning.
Vi åkte till vallentuna:D.
Sen drog vi av mot täby och körde massa rondeller.
Drog av vid motorvägen och åkte hem.

Tänk nu att det var JAG som körde.
Jag blir bättre och bättre känner jag:)..
Inga kärringstopp idag inte:)..

Men nu har vi övningskört sen torsdag förra veckan.
Så nu lägger vi det åt sidan tills fredag :D.
Så fredag till söndagar ska jag övningsköra :D..

Så jag längtar verkligen efter att få bli bättre och bättre och hoppas snart på en uppkörning :D..
Pirrar i hela kroppen lixom :).

Iallfall..

Sitter hos mamma och pappa och slappar ett tag:).
Ska snart hem och diska lite och fixa innan Karin kommer:).
Vi ska nämligen dansa med mitt kinect och sen ska hon äta med oss:)..

Tänkte köra den klassiska kyckling med sötsur sås och ris :)..
Älskar hemgjord mat börja faktiskt tröttna på snabbmat :)..
Bra de;)..

Just det!..

Jag hade min egen inpackning i håret igår.
Det luktade ju inte speciellt gott men bra blev det.
Visserligen kan man ju inte se eller känna något efter första gången.
Det enda jag märker är att jag skulle haft lite mer i håret men lent och mjukt blev det lite:).
Kan lixom inte slita händerna i från håret för att det är så lent :D..
Hahah*..

Mer skriver mer senare ska börja gå snart:)..

( PS!! Diggar btw att då man söker på fliiez på googles bilder så kommer jag upp xD)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0