Övningskört

Hejsan alla roliga filurer där ute..

Idag har jag övningskört med pappa lite:)..
Gick skit bra i slutet men hyffsat bra innan med :)..
Ska självklart övningsköra imorgon också :D..

Sen Alla som bor i väsby vet väl vem alla snackar om?.
En kille som är 92a har precis dött och antingen känner man han eller så vet man vem det är.
Usch jag vet vem det är, det är så tragiskt :(.

Hoppas du mår bättre nu och vila i frid..
Jag tänker inte gå in mer på detaljer eller lägga upp ett fotto för att visa hänsyn till familjen..
Men usch såå tragiskt :(..

Iallfall..

Någon som har sett att det e lite fucked up med fb?.
Av någon konstig anledning så har jag en relation med min kille men han har det inte med mig?.
Eller asså det stå att jag har en relation med honom och på hans står det bara i en relation..
Och ingen av oss har rört statusarna? O.o..

Skummt alltså:)..

Men diggar bilden som kom fram då han satte relationen till mig igen xD..



Grr ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0