Söndag

Idag borde jag verkligen plugga men jag har heller ingen ork :(.
Aja får sätta mig ikväll och köra lite:).
Just nu sitter jag efter ett pass med just dance 3 med min egna inpackningi håret och lyssnar musik:)..
Skulle ju ha övningskört i helgen men det var för dåligt väder till :P..
Och nu är det föresent typ :/..
Iallfall..
Kommer ligga lite lågt med bloggen ett tag:).
Har lite saker att ta hand om och så:).
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt men bli inte för uppspelta ;).
Idag som sagt borde jag plugga men det gör jag ikväll.
Då saffi snart ska ut ska jag ha duschat m.m för tänkte gå hem till mamma och pappa:)..
Hehe..
Nej men nu ska jag ta en cigg vi höres :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0