Tisdag

Hejsan svejsan alla glada:).
Själv håller jag på att laga mat, men nu är den inne i ugnen så då passar den sig själv ;).
Lyx...
Duschade idag och hade i min inpackning igen.
Seriöst ska klaga på lukten igen.
Luktar så otroligt äckligt om den :(.
Men som sagt hjälper den mitt hår så är det bara bra:).
Jag tog någorlunda på topparna denna gången:).
Känner att på högra sidan är den liiiiite mer torr än vänstra men fortfarande så betyder det inte att det inte har med inpackningen att göra.
Kan ju lika bra vara balsamet :).
Usch vad jag slarvar med mitt hår :(.
Jaja, jag uppdaterar er mer om mitt hår imorgon.
Hoppas ju verkligen på att det blir den mjuka och lena känslan igen :D..
Godnatt på er så hörs vi :)..
image description
Gammal bild :P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0