Vet inte vad jag ska göra :(

Vet inte vad jag ska göra.
Som i Måndags var jag och skulle få besked över hur min gastroskopi gick.
Och dem fick ju inget svar.
Dem hittade ingenting alls.
Jag ska få en remiss till en dietist som ska prata med mig om gluten och laktos.
Sen ska vi komma överrens om något och efter 3-4 veckor ska jag tillbaka.
Då ska jag och en sjuksköterska prata om hur det har gått och då kanske dem kan stlla en diagnos på mig.
Annars får jag kanske göra om en gastroskopi som jag inte hoppas på att få göra om :(.
Men man tror lixom att yes dem har fått svar och sen då man kommer dit får man inget svar.
Det är inte kul.
Jag går varje dag och undrar varför jag har så pass ont i magen och varför jag lider av det.
Varför kan ingen hitta felet på mig? :(.
Det är nog det som är jobbigast att dem inte vet vad som är fel på mig :s..
Men iallafall..
Vi ska tänka glada och possitiva tankar nu :D.
Man ska inte sitta och deppa för då funkar inte livet.
Även om det är hårt ibland så måste man alltid försöka :).
Håller på att läsa min nya bok jag köpte igår och den verkar ganska bra:).
Har inte kommit så långt men snart så:D.
Dock får ni inte reda på vad den handlar om det är knappt att jag gör det själv xD
hahahah*..
Nej nu ska jag sluta ska börja laga mat snart:)..
Kram på er:D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0