Spindelnät?

Jag kan redan se massa spindelnät här på bloggen, så dålig jag har varit på att skriva:).
Men ni får ha liter överseende tar ju studenten nu på fredag och jag har massor att göra ;).
Igår färgade jag håret, idag ska jag fixa naglar, imorgon blir det bak, på torsdag blir det förberedning av allting och på fredag händer allting:).
Åhh det känns så pirrigt som satan:).
Jag kan inte tro det, lixom det känns så overkligt. Eller är det bara jag som känner det såhär?:).
Hahaha*..
Bjuder på lite pixx ska fixa mig och sen måste jag dra men jag lovar ska försöka slänga in lite mer inlägg:).
Annars kan ni följa mig på instagram - Fliiez

Kommentarer
Postat av: Wirrie-bell

Uppdatera meeera! :D

Svar: Jag har bytt blogg wirrie ;).
Gå in på http://sabirah.blogg.se/

Dock har alex inte tid att leka med designen så den får dröjja lite :)
Fliiez

2012-07-18 @ 07:52:21
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0