Åka till min personliga ögonbrynsplockare..

Hej på er haft en bra helg?
Jag själv har haft det jätte bra:).

I fredags kom paloma och karin o grillade med mig och Alex:).
Jääättte trevligt:).

Sen i lördags så övningskörde jag till åkersberga för att min brors dotter fyllde år:).
Jätte kul och god glutenfri fika med:).
Sen åkte vi hem och efter det övningskörde jag vidare till smedby :).

Sen därifrån åkte jag och Alex till stinsen och tittade runt lite:).

Åkte hem och åt mat med mamma och pappa:)..

Idag så har jag duschat och städat och till och med pluggat :).
Vinska strax till våran personliga ögonbrynsfixare jag och mamma:).. Haha..

Sen blir det hem och plugga och till kvällen blir det lite grillning:)..

Sen måste jag berätta att jag och paloma samt karin ska köra en brasiliansk vaxning tsm:).
Visserligen har paloma redan gjort det ett par gånger innan men jag är såå himmla sugen på att köra en:)..
Så i mitten av april ska vi göra en;)..

*längtar*. fatta vad skönt och slippa all hår där nere xD..
Hahaha:)..

Aja nu ska vi åka så ni får hare så bra:)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0