Jag smälter.

Att denna historien skulle beröra en så mycket.
Nej men seriöst det är jätte synd.
Men det bästa var ju att dem fick ett hem till slut.

Dock hittade jag bara en artikel storyn vet jag inte:P.
Och ja jag vet att den är gammal men den är ju så otroligt söt :).





Grand Danois tiken Lily och hennes “ledhund” Maddison, har fått hela världen att smälta. Först ville ingen ha dem, men efter stort media uppbåd har flera hundra personer hört av sig. 

 Lily förlorade sin syn för länge sedan då veterinären tvingades avlägsna hennes ögon efter en sjukdom, efter det har Lily varit beroende av sin kompis Maddison som går som en skugga dit Lily går.

Lily och Maddison placerades i somras på ett djurhem i Shrewsbury, England. Det verkade som om ingen ville ta hand om dem, men efter att storyn hamnade i pressen så har djurhemmet blivit kontaktade av flera hundra intresserade, så nu ser det ut som om Lily och Maddison äntligen får komma “hem”.




Vad skulle ni göra? Jag skulle lyfta luren direkt och försöka rädda hundarna:).
Älskar att göra något bra för djur som mår dåligt.
Därför har jag ju mina två hundar idag som jag har räddat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0