Usch ngt är fel?.

Usch något är fel på mig tror jag. Jag har frossa och mår inge bra alls :(. Hade hoppats på att må bättre idag. Som sagt magkramperna har gått över som tur är men jag vill endå hem till lägenheten. Så idag ska jag till mamma och pappa för att hämta Saffi. Sen blir det hem och ligga på soffan med täcket. Imorgon blir det studiedag för min del. Jätte skönt men ska plugga :). Sen blir det att ta hand om Saffi och bara mysa i soffan:). Tror jag ska ladda ner lite filmer som jag kan se :). Tror det blir att gå hem då jag slutar. Pallar inte sitta kvar en timme till:(. Vill hem bara känns det som :(. Men nu ska jag försöka få min uppgift klar så hoppas jag på att få gå hem tidigare ;).. Kram på er sålänge :).. // Fliiez <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0