Zumbat klart!

Äntligen klar från träningen.
Jag fick skjuts hem av karin för att ha hållit henne sällskap när hennes bil blev fixad :).
Sen så åkte vi hem till mamma och pappa för en liten fika:).
Efter det blev det en tur till rusta.
Oj vad mycket saker dem har fått in asså:).
Jätte kul och stort är det nu med :D..
Sen drog jag karin och alex till stinsen för att titta runt lite:).
Jag köpte inbjudnings kort och grönt band:).
Ni får dock inte se resultatet förrens det är klart men fint komemr det bli minsann:).
Efter det blev det en donken tur..
Sen åkte vi hem och böt om och drog och dansade zumba:).
Nu sitter jag svettig och internet shoppar :)..
Alex har ju fått lön ;) hahahha nej skojjar bara:D..
Eller han har ju fått lön men jag har beställt en sak som jag då ska betala själv xD haha..
Nej men har beställt en bok som heter isodieten.
Och nej det är ingen riktig diet bok utan det är en bok om hur man äter rätt med gluten fritt :).
Väldigt läsvärd tror jag:P.
Fick ju se en liten sneak peak då jag var hos dietisten, åhh vad gott allting såg ut :D..
Men nu ska jag gå och duscha och sen sova:D.
Imorgon blir det plugg och något mer spännande ;).
Tror jag komemr köra en videoblogg imorgon innan jag drar:).
Tihii..
Men iallafall godnatt på er:)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0