DS

Har haft fullt upp att jag knappt bloggar mera xD..
Men nu kommer en liten uppdatering.

Har varit med min bebis hela helgen<3.
Sen igår har jag varit på skansen och löjlat runt ;).
Haha*

Nu sitter jag i skolan och har fått min brorsas julklapp:)
Och min uppgift om uttern är klar så ja vad gör man??.

I helgen då jag ska vara med den bästa personen och hans familj så komemr jag vara dum och plugga.
Efter tjat och tjat har jag äntligen fått min bok om hundens sjukdomar.
Så nu blir det att plugga gärnet på sjukdomarna..
Fett kul kan jag säga direkt.

Ska läsa kapitel för kapitel och sedan hitta på frågor som jag sedan ställer till mig själv.
Precis som i etologin om ni kommer ihåg??:)

Sen min brorsa har flyttat hemmifrån nu :(,.
Tomt men jag får det större rummet :D..
Ska flytta in alla saker där idag innan dansen..

Men nu ska jag små läsa i min bok jag fick<3..
Byes<3

Boken jag har..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0