Förstör

Vill inte att du ska hata mig men jag kommer såra dig.
Jag orkar inte känns den känslan jag har.
Då jag är ensam vill jag bara lägg mig i din famn men endå inte.

Jag vill inte att något bryts.
Saknaden för dig är alldeles för stor.
Orkar inte att ligga vaken ibland och bara tänka på alla fel jag gör med dig.
Du kanske inte ser detta men jag är blind av din kärlek så jag är rädd om dig.

Jag vill inte förlora den jag älskar så jag ska sluta be dig att göra och få saker.
Vill inte att våran relation ska gå ut på dina pengar du slösar på mig.
Det är dina pengar som DU ska ha inte jag.
Jag ska tjäna mina pengar så någon iallafall blir stolt över mig.

Mer än att du gillar mig för den jag är begär jag inte.
Men jag vet att du gör det men känner mig inte det du säger till mig.

Kärlek gör ont när den väl sätter igång och börja påverka ens liv.
Nu menar jag inte att du har gjort något utan att det är mig det är fel på.
Skönt att bara skriva ut mig för en gångs skull men detta är inte allt..
Men vad som än händer så älskar jag dig<3.


Väx upp nu Fliiez, vi har flera timmar på oss att leva i våra drömmar,
 men bara några få sekunder att leva i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0