Mycket nu

Jag har typ aldrig tid att blogga mer känns det som:P.
Jag går i skolan om dagarna och höjjer mitt betyg så ni anar inte varför jag är så trött huh??.
Sen så ska jag börja jobba på helgerna så ingen mer ledighet heller.

Efter det gymmar jag och sen gå jag bara och lägger mig och ser tv eller så.
Om jag inte är med min pojkvän vilket är hela tiden typ xD.
Dock har jag inga problem med det men känns som att jag tränger mig på han och att han inte får göra ngt själv.
Vilket inte är sant, skulle han säga att han drar till en kompis själv så får han gärna det:).
Kan lixom förstå han att jag är klängig och sånt xD haha..

Nej men håller på med 2 STORA projekt i skolan så det blir inte mycket till uppdateringar..
HEHE*

Men vad det är för projekt talar jag inte om(A).
Säger det då jag väl får betygen :).

Ska dra och gymma snart så måste fixa kläder m.m
Byes:D..



Kommer jag klara att vara en buisness woman som jag vill?


Kommentarer
Postat av: Sveinungmai

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-11-04 @ 11:20:28
URL: http://sveinungmai.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0