Mys inatt

Igår var jag på gymmat och tränade med älsklingen.
Körde gärnet på benen och resultatet blev: Ostabila ben..
Haha*

Sen innan åt vi på donken med rodyk.
Gott men jag tror inte jag brännde bort någonting.
Sen gick jag ut med hundarna och efter det gick vi hem till älsklingen.
Vi åt lite ochs edan drog vi till ica innan dem stängde.

Gick hem till mig, jag duschade och sedan blev det bara mys.
Klockan blev runt halv ett och vi somnade då.
Fattar dock aldrig varför vi somnar jämnt vid halv ett - ett men men ;).
Är man nykär har tiden inga gränser antar jag..

Idag lider jag i skolan.
Kan inte böja på benen och sedan mår jag illa.
Mamma är så snäll och ska ringa doktorn nu vid tio.

Sen ikväll ska jag mamma och min syster till min systers kompis och fixa ögonbrynett.
Vi ska färga och noppa dem.
Efter det blir det DH med älsklingen<3.

Nu ska jag fortsätta att härda ut och hoppas på att klockan ska bli så pass mycket att jag får gå hem.

 

Man kanske ser frisk ut men innerst inne är man inte frisk nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0