No tattoo

Det blev ingen tatuering idag.
Hon som skulle göra den hade dubbelbokat så på fredag ska jag och min älskling gadda oss..
Det ska bli skojj att se om hon har gjort som jag ville ha den :).

Idag blir det att gymma.
Sen bara hem och slappa.

Har varit på banken idag med svea.
Nu känner jag mig stooor.
Hehe*

Nej men öppnade ett sparkonto och sedan internet bank.
Så var det också något paketpris att jag skulle få ett visa kort vilket jag behöver så ja.
Kortet kommer i slutet av veckan.
Vilket är najs för att jag drar ju till danmark den 30 och det går bara att ta ut med visa där.
Najs najs..

Nu ska jag fixa lite i rummet och sedan packa.
Hörs senare :)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0