UPPDATES

Jag slarvar ju ganska mycket nu med bloggen.
Jag ska snart börja uppdatera mer i min hundkategori här.
Håller på med djursjukvård som jag kan dela med mig av.

Gosch så snäll jag är ;).

Var hos läkaren igår.
Ska få provsvaren om en vecka och jag måste ta det lungt.
Det är det jag avslöjar för er :).

Sen idag så sitter jag i skolan och disskuterar med Liza.
Vi ska på hundmässan med klassen på nästa lördag.
Sen på onsdag så ska saffi med till skolan för att få en lektion i hjärt och lugn räddning.
Och nästa vecka ska även jag själv hålla ett föredrag om hundsjukvård.
Vilket kommer bli jätte roligt.

Linnea ska även hjälpa mig att designa företaget mitt.
Och det är ganska många som blev intresserad av att arbeta för mig ;).
Hihi...

Och min helg är full planerad.
Vet inte hur jag ska hinna med allt.
Lixx imorgon bara.

Först är det skolan, sen ska jag till min bror och hämta en jacka jag ska få låna.
Sen blir det att dra och gadda sig med älsklingen.

Lördagen ska vi på julmarknad.
Och på kvällen hoppas jag bara på att få mysa:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0