Vad är fel?

Såg att kissie skulle börja designa kläder.
Men strl L skulle inte finnas med.
Lixom jag förstår inte vad som händer med modet eller något?

Vad är det för fel att ha storlek L?
Okej kissie är som hon är jag klandrar inte heller henne.
Men vill hon inte ha L i sin kollektion varför ska ni då bli sura?
Dyrkar ni henne så mycket att vad hon än har på sig ska det finnas i XXXXL??
Seriöst inte hennes stil.

Men iallafall tillbaka till vad händer?
Jag har haft som störst XXL..
Nu har jag gått från XXL till L/M..
Sen byxorna har jag gått från strl 44-40..

Asså visst min vikt bryr jag mig inte alls om.
Jag är ute efter att få en smal kropp och se söt och snygg ut.
Ni tjejer som är smala var glad för det.
Killarna ser er och ni kan utnyttja kroppen, dock inte det dåliga sättet menar jag.
Varför ska ni då gå och säga att ni är feta?

Tänk dem som lider av fetma tror ni inte dem är sårade?.
Visst alla mina vänner är smala.
Ja, jag känner mig utanför men jag tränar iallafall.
Jag försöker äta nyttigt  och försöker göra så gott jag kan med mitt utseende.
Men varför inte vara nöjd med den man är?.

Jag tänkte så förut men nu har jag gett upp..
Men det finns folk som är starkare än mig så ge inte upp eller tänk inte sånna tankar.
Jag skiter fullständigt i kissies storlekar, visst lite synd men endå?.
Hennes val självklart och om hon tror att det kommer sälja bättre så får hon chansa på det:)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0