phuu

Usch vet ej varför men så fort någon säger något snällt om mig blir jag arg O.o..
Okej nu överdrev jag, arg blir jag inte men jag tar inte åt mig sakerna dem säger :S..
Det kan lixom vara allt från "du är fin" till "skit sexig du är".

Aja strunt samma är alltid lika konstigt i huvudet xD haha..

Tränade iallafall 30 minuter idag :)
Suuuper skönt..
Solade i 10 minuter också jätte skönt.

Sen drog jag hem och mötte Alex^^
Åhh vilken bra vän jag är som bjuder han på mat xD hahah..
Dock vare pappa som hade lagat maten hahaha...

Nej men sen satte vi oss och prata lite innan vi gick ut med hundarna :)
Följde alex hem en bit och nu sitter jag här.
Har duschat två ggr idag, weii jag e ren xD.

Nej men nu väntar jag typ på att jag ska få sova någon gång..
Vill göra saker men ingen ide, kommer ju bara ångra mig efteråt :)..
Men men..

Hoppas på en bra dag imorgon iallafall:)..
Godnatt så länge :D..



Om man endå inte hade uppfattad kärleken på fel sett...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0