Mina tankar om SL...



Denna gången går mina tankar om SL.
För det första så vet dem att det kommer snö varenda jävla år.
Men endå så ställer dem in tågen och bussarna och bah: nää det kom snö, uhh vad läskigt.
MESAR!?!?!?..
Jag skulle haft en viktig lektion idag och sl sabbade det.
Jag kan förstå att många klagar på sl då dem inte gör deras jobb.
Hatar att dem aldrig kan förbereda någonting i detta samhället.
Nog för att tåget var inställt det är kallt också, så vad förväntar ni er?.
Fast vissa människor kan ju också gå därifrån istället för att bara intala sig själv "nej men tåget kommer snart" m.m.

SÅ ALLA KOMMER HATA SL FÖRR ELLER SENARE!?!??!


Kommentarer
Postat av: Wirrie-bell

Jag kan förstå om dom inte gör något när de är snöstorm, de e trotts allt inte säkert att köra i sådanna väder, men när de bara e kallt då borde dom iaf kunna hålla tågen gående..

2011-02-23 @ 13:24:35
URL: http://wirrie-bell.blogspot.se
Postat av: Anonym

Dem ställer in tågen för eran skull, så att ni inte dör när tågen spårar ur. När det är kallt så fungerar inte motorerna, och det kan dem väl inte göra nåt åt?



Nej, istället kan man klaga på att dom ställer in tågen så bortskämda småflickor inte kan åka till sin dagliga manikyr. Jesus.

2011-02-23 @ 16:05:57
Postat av: fliiez svar:

Du som är anonym verkar ju aldrig åka tåg eller med sl?.



Okej för snö stormen som elli säger men då det är kallt bara borde dem endå gå`?

2011-02-23 @ 18:47:26
Postat av: Anonym

Nej, motorerna fungerar inte när det är kallt. Dessutom kan det finnas is på rälsen. Och jo, jag åker med SL mycket, pendlar från Märsta till Stockholm varje dag.



Som sagt, dem gör det för Eran skull, så sluta klaga.

2011-02-24 @ 15:03:09
Postat av: Sangetsu

bumping in here



det är elmotorer, dom funkar när det är kallt. snacka inte om saker du inte vet ett skit om. däremot om det är is på rälsen, är en annan sak, det beror på hur kallt det är. jag bor inte i sthlm längre, jag vet inte hur kallt det är för att tågen ska ställas in. är det typ, -20 så okej, då kan det vara farligt, men inte om det är typ -5. dock finns det ju en anledning till att dom ställer in dem, dom gör det inte för skojs skull liksom.



dessutom gör dom det inte för passagerarnas skull, dom skiter väl i det, dom gör det för dom inte vill bli ansvariga för deras död / bli stämda, och få dålig kritik mot sig.



läs på innan du skriver, kukhuve.

2011-02-24 @ 15:17:35
Postat av: Fliiez svar:

Exakt håller med sangetsu där.

Och varför tror du att jag gör manikyr via tåg? Snälla du jag får det gratis och åker alltid bil dit ;).



Desutom du som tror på jesus, ville bara upplysa att jesus var bög om du inte visste det ;)

2011-02-24 @ 15:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0