Tisdag

Hej hej bloggen~

Jag skulle idag till skolan och göra matte provet.
Sen då jag väl sitter med provet och har kommit halva säger dem att jag inte får göra mer.
Jag ska ta igen matte kursen till hösten istället? Men varför sätta mig i prov nu för då?.

Aja..

Stod och snacka med tjejerna och sedan drog vi o käkade.
Sen drog jag och hanna hem till mig och snackade lite.
Chillade och rökte :).

Sen vette fan vad som händer.
Ingen mat för mig idag för det har jag inte tid med.

Jag och Alex ska städa lägenheten och jag känner redan nu hur trött jag är.
Tror inte jag kommer kunna käka något xD hahaha..
Men man vet ju aldrig :D.

Imorgon blir det skolan men jag längtar tills den 15:onde verkligen.

Vi ska ha en grillfest med hela skolan fy fan vad mysigt :D.
Träffa alla man känner och bara få umgås en sista gång innan sommarlovet :).
Hur mysigt är inte det??..

Aja nu ska jag dra kanske slänger in något inlägg ikväll.

BTW!?!?! Glöm inte att se på desperata hemmafruar idag, det är sista episoden :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0