Hårmodell..

Hejsan!
Dålig uppdatering jag vet.
Men har inte så mycket tid mera.

Hela lördagen och hela söndagen satt jag på odenplan.
Satt i medborgarskolan och blev omhändertagen.
Var "hårmodell" om man kan säga så :P.

På lördagen fick jag tre olika frisyrer.
Medans i söndags fick jag två:).
Men det var jätte skojj endå:D.

Dock mindre roligt då man skulle få ut allt trassel :(.
men men..

I lördags kom även en fotograf som skulle fotta till medborgarskolan där på odenplan.
Och jag kommer kanske vara med:P.
Hoppas inte men annars lär ni se icke snygga bilder på mig:).

Iallfall så bjuder jag på lite bilder från dessa två dagar:)..

( Klicka på bilden om ni vill ha den större)
Lördagen:










Söndagen:













Där har ni dem :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla kommentaren jag skrev några inlägg ner om din hund, är ju supernyfiken på henne så skulle bli glad om du skrev :D

2011-09-26 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0