Insett något..

Jag har insett att jag måste sluta spendera massa pengar.
Ska börja från och med idag.

Ska jag köpa något MÅSTE det vara på rea eller under 100:-
Men för det mesta rea :).

Lixx jag har 240:- upp jag fick igår.
Jag var vid centrum idag men jag kännde att jag inte ville köpa något..
Så nää..

Det enda jag har skuld till är Alex på 5500:- och sedan zumban :/.
Vet inte hur mycket lön jag får men kanske kan köra en avbetalning på Alex :P.
hahah*..

Men sen måste jag spara till min student.
Ska ju trots allt betala nästan allting själv :).
Ska ju betala fla, mössa,klänning och allt som tillkommer på min mottagning..
Illa illa..

Men vi får ju se hur länge jag klarar mig med detta ;)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0