Löshåår!

Hejsan svejsan:)..

Igår fick jag mitt löshår från Rapunzel :).
Verkligen skit snabb leverans.
Jag beställde allting i Måndags och fick dem igår.

Vi skulle sätta in allting igår men det blev inte allting.
Visserligen har jag långt hår nu men det är fortfarande en lång väg att gå:).
Idag ska vi sätta in resten av färgen och sedan färga allting:).

Sen på lördag ska marjatta klippa det så att det faller in i mitt vanliga hår:).

*fniss*

Men vad som händer annars idag vet jag inte.
Plugga tror jag väl:)..

Sen så ska alex till rodyk eller om rodyk kmr till honom..
Ni vet kill stuff med att titta bilar m.m..
Jag har iallafall studie dag imorgon så för mig kvittar det:).

Aja kanske skriver en annan gång:P.

Byes=)

 

Löshåret från i helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0