MOT FESTEN!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Heej :)

Du borde fixa dina ögonbryn lite bättre, gör dem lite tjockare och så, och lite mer lika varandra! jag hade också problem med de där förut men jag kolla massor på youtube hur man gjorde dem "perfekta" ögonbrynen! ett tips bara kraam :D <3

2011-09-17 @ 18:47:32
Postat av: Anonym

Hittade just din blogg, fastnade verkligen för din hund Steffi. Har själv en golden/flat valp på 17 veckor. (12,5% flat & 87.5% golden) och kan tänka mig att de blir lite haaalvlika som vuxna. :)



Kan du inte berätta lite mer om henne och hur det gick till när du skaffade henne! Har du några bilde rpå henne som valp (och som vuxen) så vill jag jättegärna se och läsa :D Hon var verkligen vacker! :)

2011-09-18 @ 17:24:49
Postat av: Isabelle

JUST NU!!!

Kan du vinna NATURLIG bröstförstorning för 1400KR!

I paketet ingår:

3st Burkar bröstförstoringskapslar

1st Bröstförstoringskräm (Nano Firming Cream 60ml)

1st Bröstförstorings Serum (Nano Firming Serum 30ml)



* hjälper genom sin unika formula innehållande örten Pueraria Mirifica

kroppen att producera ny

bröstvävnad och ger större bröst och fastare bröst naturligt. Med EasyBust

kan du förstora dina bröst 1-2 storlekar på naturlig väg utan operation!*



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling-helt-naturliga-amnen.html#comment

2011-09-20 @ 20:32:05
URL: http://isabellealberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0