Student mössan, CHECK!!

Förlåt för dålig uppdatering men hinner aldrig längre typ.
Men ni får helt enkelt nöjja er med mina dåliga inlägg:).

Kan berätta lite vad som hänt dem senaste veckorna.
Jag fixade så att ABC gruppen kom till våran skola och vi fick beställa våra student mössor:).
Jag beställde även en låång hoodie, knästrumpor och ett par shorts..

Sen har jag mist vänner men jag har endå fått nya:).
Man ska aldrig vara ledsen för att ha mist en vän, bara att mista en vän är ingen riktig vän.
Okej?.

Har även bytt från sony ericsson xperia till en iphone 3gs ;)..

Idag är det fullt ös här hemma.

Mamma fyller år så grattis till henne:).
Sen så kommer det gäster ikväll/ i eftermiddag.
Och jag har inte skaffat henne någon present än!?!?  PANIK!!!
Ska hem till lägenheten sen och duscha och efter det ska jag fixa mig m.m
Men kanske bäst om vi tar centrum först eller?.
Får se, alltid jag som är sen xD..

Nej men som min kompis som fyller år i oktober.
Vad fan ska man ge henne?.

Usch vilken dålig planering :(.
Vad har hänt med mig lixom?...
Nej nu måste jag ta mig i kragen och sluta deppa fan :D.

Aja nu ska jag leta reda på alex.
På mammas och pappas gata så är det städ dag, så man får väl se vart man hittar min snygging någonstans:).
Ska även fixa kameran så den är laddad tills ikväll..

Puss på er sålänge:).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0