Yummie

Hej på er just nu ligger jag halft i matkoma :).

Idag var jag som sagt i centrum och var på synundersökning:).
Allt gick bra och jag beställde glasögonen så om ca tio dagar kommer dem :D.

Sen var jag på Gina Tricot för svea jobbade :),
Så medan jag väntade på mamma så hjälpte jag svea att vika kläder och hänga vissa kläder där dem skulla vara:).

Nu är jag hemma och vi grillade flinta stek:).
Alex grillade och jag gjorde klyftpotatis ;).
Mums <3.

Imorgon blir det ett litet ärende och sen kommer nea:)<3.
Hurra hurra, sen fyller karin år också :D.

På lördag blir det en tripp till zumba shopen och sen ung08:).

Men skriver mer inorgon, jag ska fortsätta umgås med Alex, haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0